Den Enfaldige Gamern

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Den Enfaldige Gamern - 9 november 2012 19:17

Tjena.

Jag satt här i mitt sovrum med vinterkräksjukan och började filosofera som jag brukar göra när solen börjat vila för dagen. Jag kom och tänka på en väns blogg och började läsa lite i den. "Kan man inte starta en sån här själv liksom?" tänkte jag för mig själv och sedan tänkte jag: "Äh vafan, jag har ju inte för mig något bättre!", så jag registrerade för denna hemsida och nu är jag här.

Jag kommer att skriva om lite vad som helst som kretsar kring mitt liv och mina funderingar, mina intressen framför allt så som film, musik och spel. Det vanliga liksom. Om det finns några gamers här som är lika hjärndöda som jag, så titta gärna in på min blogg. Tvivlar på att det kommer några men man kan väl hoppas.


//Den enfaldige gamern


P.S En nytt inlägg kommer imorgon kväll där jag pratar om Assassins's Creed III, titta gärna in då :)

Presentation


Den Enfaldige Gamern

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards